Otworzyłeś swoją wymarzoną firmę i chcąc dotrzeć do jak największej liczby klientów, zdecydowałeś się również na złożenie strony internetowej. Niestety nie możesz mieć żadnej pewności, że Twoja witryna od razu będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania. Co więc możesz zrobić, aby potencjalni odbiorcy dowiedzieli się o Twoim istnieniu? Zdecyduj się na reklamę internetową.
BRAK BARIER GEOGRAFICZNYCH I CZASOWYCH
Dzięki reklamie internetowej możesz znaleźć odbiorców na całym świecie, docierając z przekazem do najodleglejszych zakątków kuli ziemskiej.
INTERAKTYWNOŚĆ
Reklama w sieci umożliwia utrzymanie obustronnych relacji (np. dzięki wykorzystaniu wiadomości e-mail czy mediów społecznościowych).
DOSTĘP DO KONKRETNEJ GRUPY ODBIORCÓW
Działania marketingowe kieruje się do określonej grupy odbiorców, przystosowując przekaz do ich zainteresowań, potrzeb, oczekiwań.
ELASTYCZNOŚĆ
W sytuacji, gdy nie jesteś zadowolony z rezultatów działań reklamowych, w każdej chwili możesz wprowadzić w kampanii dowolne zmiany.
NISKI KOSZT
Działania reklamowe prowadzone za online są znacznie tańsze niż korzystanie z tradycyjnych środków masowego przekazu.