agencja interaktywna

Marketing internetowy – na czym właściwie polega?

E-marketing to obecnie jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu, której rozwój jest związany głównie z tym, iż coraz większa liczba firm decyduje się na przeniesienie komunikacji z potencjalnymi klientami do Internetu. Działania z zakresu e-marketingu służą nie tylko do przesyłania komunikatów informacyjnych, ale przede wszystkim do pozyskiwania odbiorców usług lub produktów. Obejmują czynności mające na celu stworzenie strategii, promocję oraz przedstawienie w korzystny sposób marki w Internecie. Doskonałym przykładem marketingu internetowego mogą być reklamy na stronach internetowych czy w wyszukiwarce, treści promocyjne umieszczane na serwisach społecznościowych, e-maile reklamowe itp.

agencja marketingowa

Jaka jest rola agencji interaktywnych na rynku e-marketingu?

Na rynku reklamy internetowej kluczową rolę odgrywają agencje interaktywne, które są odpowiedzialne za realizację kampanii marketingowych. Stanowią one odpowiednik tradycyjnych agencji reklamowych, z tą różnicą, że zajmują się planowaniem i tworzeniem obecności marki wyłącznie w Internecie. Agencja interaktywna, spotykając się z klientem i omawiając strategiczne działania, pomaga w rozwijaniu biznesu. Warto dodać, że tego typu podmioty nie realizują jedynie biernie pomysłów klienta, a działają jako partnerzy, którym zależy na długookresowym reklamowaniu przedsiębiorstwa.

agencja interaktywna

Kontakt